JSW

Saturday, January 29, 2005

Fakta om reising

I noen tilfeller er jeg villig til å innrømme at det er helt herlig å kunne fly for å komme frem til reisemålet. På ruten München - Oslo er dette derimot ikke tilfellet, jeg er alltid hele dagen på reisefot selv om flyturen bare tar 1 time og 50 min når man har har litt medvind. Så hvilken del av reisen er det som røver meg for min dyrebare tid? Oppstillingen under gir en indikasjon:

11:17 Hentet av flyplasstaxi i Kufstein
12:45 Ankomst Franz Josef Strauss
12:50 Ferdig innsjekket
13:00 Gjennom sikkerhetskontroll
15:17 Take-off
17:16 Landing
17:46 Mottatt baggasje
18:05 Hentet leiebil
19:17 Hjemme hos mamma i Sylling

Turen dør til dør tar altså nøyaktig åtte timer og tiden mellom sikkerhetskontrollen og take-off er det som tar lengst tid, ikke uventet egentlig.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home